followers :)

25 July 2011

.kenapa suka dia.

salam.

" eh , kau nak tahu ? aku suka dia "

peduli apa aku
hari ini . semalam . dan kelmarin.
kau ulang dan ulang kata-kata tahi itu

aku dah tak berani nak cakap macam tu
kenapa?

entahlah.

*hela nafas berat*

aku pun tak tahu apakah cakap aku hari ini masuk akal atau tidak
aku sendiri tidak fasih dengan apa yang berselirat dalam kepala dan benak
cuma aku terperasan dan aku rasa sedikit penat dalam hati
kenapa kau suka dia ?

eleh.
jangan fikir aku tak perasan

manusia dan alasan
lantak engkaulah

aku takkan mampu lawan kehendak kau

orang kiri kanan bertanya aku
tentang perasaan
tentang pasangan
tentang kehidupan
tentang masa depan

aku memberi muka kosong sebagai jawapan

hanya itu yang aku mampu
agar tiada kontroversi
agar tiada konfrontrasi
agar tiada provokasi

maaf anda semua

adrenalin aku semakin berkurangan

aku punyai hati yang kering tika ini
walaupun mencari secara sembunyi
terjenguk-jenguk kau di sana
berharap kau lambai aku kembali

ah.persetankan angan-angan aku.

*diam sekejap*

sampai bila mahu begini?

mak sudah geleng-geleng lihat aku

" tengok tu . habis semua lagu yuna dia nyanyi"

termenung tak tentu pasal


sudah.
aku mahu berhenti

sungguh.
entri aku sungguh tak ada kena mengena .
maaf

No comments: